Zeynosunannesii Yaa çok sade bı takım arıyorum böyle klasigin mavi pembenin dışında taşsız tussuz önereceğiniz marka varmı
Denizvegokyuzu Cansum Bende sevmiyorum kız çocuğuna pembe erkek çocuğumna mavi dayatmasıni. 😁. Trendyolda çok güzel sade takımlar bebbek markasının bı göz at istersen 👍🏻😇
Zeynosunannesii Çok tşk ederim bakıyorum 😚 isimli setler moda sanırım bide ben 4 sene önce doğum yaptım yoktu böyle şeyler 😃
Denizvegokyuzu Zeynosunannesii Evet habire yeni bir akım çıkıyor bebekler için. Bile 😅 ben biraz daha sadelikten yanayım sanırım 🤷🏻♀️ Bide isime karar vermek var o bizim için daha zor oyuzden önceden öyle isimli hazırlıklar yapamayız büyük ihtimalle 😅😁