Hiçbirşey olmaz canım merak etme..Gebelerin zaten %80 i yaz kış farketmezsin grip oluyor veya öksürüyor..Gebeliğin verdiği bağışıklığın düşmesi kaynaklı hastalık oluyor..Allah koruyor bebeklerimizi plesanta seçici geçirgen öyle her mikrobu geçirseydi işimiz çok kötüydü