Simayy077 Hanımlar uncalı hastanesine giden var mi doktorundan memnun olan ben 32. Haftamdayım ama net gittigim bi doktor yok malesef
gldn065807 Simayy077 ben bade ilgina gidiyorum daha önce devlette de doktorum du kendisi nasip olursa onda doğum yapicam
Simayy077 gldn065807 bade hanımı önerir misiniz yani ilgilenmesi soru sorduğumda cevaplamasi açıklayıcı midir
gldn065807 Simayy077 ben çok memnunum yanında gayet rahat ve güler yüzlü bilgili bir doktor herseyi sorabilirsin tek tek cevaplıyor benim 2 sene oncedende doktorumdu tavsiye ederim tabiki