Nurss34  kızlar adetime 2 gün var böyle çıktı ovulasyon sizce olabilir mi gebelik ?
Asyarslan60 Nurss34 canım gebelik için sanırım t nin çok koyu olması gerekiyor yani burda öyle okumuştum en güzeli gebelik testi
TazeAnne06 Nurss34 adete 2 gün varken ovülasyon ile çıkacağını sanmıyorum ayrıca daha belirgin olmalı diye düşünüyorum. Erken gebelik testi yap dicem ama zaman biraz erken..
Nurss34 Kahveli kaç gündür yapıyorum hep çizgi bile yok , acaba dedim bugün böyle çıkınca t çizgisi hafif olabilir mi diye düşündüm
zeymoms Lh hormonu zaten hep var ve silik çıkmış buna bakarak gebelik var denemez en iyisi erken gebelik testi alın inşallah bebiş vardır 🥰
Nurss34 zeymoms ben de kaç gündür yapıyorum hiç böyle çizgi bile yok , en son bugün yine yaptım az bişey olunca acaba dedim var mı 😀