Kızlar herkese selam. Sat 25 kasım, 1 Aralıkta hsg çekildim ve bugün sağ tarafta 21 mm ve 19 mm olan yumurtamı çatlatmak için ovitrelle vuruldum. Sonuçlarım temiz çok şükür hiçbir sıkıntı yok, tahmin edersiniz sebepsiz.🤷♀️
Şu an ek olarak omega3, Metil Folat, D3 K2 kullanıyorum. Cumarteside uyumadan önce bir tane içilecek şekilde progestana başlayacağım.🙏🏻
Sizler neler yapıyorsunuz, ne zamandır bekliyorsunuz, tedavi görüyor musunuz?
Hadi gelin bir birimize güzel haberler vermek için birlikte ilerleyelim.💖