SayeMom ben normal dalının kini kullanıyorum detarjan yumuşatıcı ama inanın o yemek veya başka lekeleri bir tek biobellinda nin 3x çamaşır beyazlatici si çıkarıyor 1 kapak 3x koyuyorum üstüne kaynar su içine atıyorum lekesi çıkmayan lekeli olanları 5 10 fk bekle sonra makineye at tertemiz misgibi