Sedaa35 Normal Doğuma uygun herşeyim ama açılmam yok vücudum Doğuma hazır değil pazartesiye kadar bekletcekler olmazsa sezaryan böyle olupta normal Doğum yapan oldu mu ki 4 gün için de açılmam olur mu ki 😌😌
esoeso Sedaa35 benm son ıkı gunde olmustu doguma gderkn cam kapı sıldm ıyı bı temzlk bol harektle 6 cm aclmyla gtmstm
Bskrt Sedaa35 Sedaa35 sürekli çömelme hareketi yapın Merdiven inip çıkın ve Günde 5 tane hurma yiyin Olur inşallah
Sedaa35 esoeso gerçekten mi ben çok kararsızım napacağımı bilemedim 🤷🏻♀️ hiç açılman yokmuydu seninde
esoeso Tugceince nstde hc sancm yoktu hatta doktrm 41 haftada sunı sancyla dogm yaprsn ddı en son 40 4 te gttm sunı sancı ıcn gun verdı eve geldm snra bı gece kndı sancmla dogm yaptm
esoeso Sedaa35 hıc bı belrtı yoktu ne sancı ne aclma dyorm ya evde dıp kose temzlk yaptm ama bnde tık yok gece bı gttm hastnye 6 cm aclmsm
Ranisim21 Bskrt Bskrt bende 38+4 haftaligim 2cm acilmam var çömelme hareketi ne kadar yapsam artar acilmam hurmada yiyiyorum🤔🤔