2600 idi
Ekstra bir şey yemedim evde ne vardıysa onu yiyorum iki öğün.
Ben bebeğin kilosunun genetik olduğunu düşünüyorum. Yani zaten çoğu doktor böyle söylüyor bebeğin doğacağı kilosu anne karnına düşer düşmez bellidir; ekstra kilo alması için yaptığınız ,yediğiniz yiyecekler etki eder mi evet eder ama çok da bi kilo aldıramazsınız. Her bebeğin yapısı farklıdır kiloyu çok kafanıza takmayın kimi bişey yemez doğar 4 kilo, kimi her şey yapar doğar 2500 kilo.