
Kızlar dün akşam ve bu akşam toplam 2 test yaptım dün akşam pozitifi ve bu akşam çatlamayı gördüm. Çok affınıza sığınarak 05 ve 06 aralıkta eşimle birlikte oldum ovülasyondan habersiz olarak.. ayın 7sinde yani dün test yaptım ama eşimle birlikte olmadım çünkü biraz daha kırmızı çıkar yarın diye düşündüm. Ama baya silik çıktı yani çatlamış. Şimdi acaba ayın 5 i ve 6 sı boşa gider mi? Bu ayı kaçırmış mıyımdır :(