Twolittlebabies tazeannecik1 bende instagramda 100 tanesi 100 tl yaptırdım metal kutulu istedim 115 e geldi isterseniz sayfanın adını atabilirim çikolatasıda çok lezzetli bi tane açtım yedim çok güzeldi🤤 elit marka çikolata kullanıyorlarmış
Neslisss123 tazeannecik1 haci seriften yaptirmistim kardesime hem uygun fiyatli hem kaliteli👍Kendime de ordan yaptırıcam.
Poyrazin_annesi İnstagramda madlen bebek çikolatası dıye bı sayfa var 100 tanesı 99 lira orda yaptırmayı dusunuyrm ben ama tadını bılmıyrm😀
tazeannecik1 Hepinizi çok teşekkür ederim 😚😚 Twolittlebabies Polenpolen52 Gamzerenare Poyrazin_annesi
Anneyim42 tazeannecik1 ben aldim aşırı memnun kaldım Tadı da çok güzel 100 tanesi 115 tl https://instagram.com/cikolatadeposuu?utm_medium=copy_link Bu sayfa