Nurcan1009 Mrb arkadaşlar birşey sorcam kalcalarimin üstü çok agrio oturamiom bile sizdede öyle oluyor mu oldumu 12+4 haftalık
Mikmikbuk Nurcan1009 Sürekli biyerin ağrır o yer iyileşir başka bi yerin ağrır. Bende çeşit çeşit çok ağrı yaşadığım için artık kaçıncı haftada nolmuştu unutmaya başladım. Bence normal😊