nazliaynaci ben 0-3 ay arası kışlık zıbın ve pijama felan aldım mayısda doğurucam yaza da 3-6 ay mı 6-9 ay mı baksam bilemedim büyümesine gelişmesine göre bakıcam artıkkk
Giysi dışında bebek arabası,emzik,pamuk,minderi,örtüsü, nevresim takımı felan aldım ayrıca da etamin yapabiliyorum o yüzden adına etamin yastıkları yaptım, tulum ördüm bir yaş 😂 yelekler hırkalar ördük.annemle can sıkıntısından napacağımı şaşırdım 😂😂