Nimetttt aslında devlet özel fark etmeden tüm doktorların bebeğin yüzüne bakması gerekiyor, tabi özelde bize fotoğraf gibi çıktı da veriyorlar renkli ama asıl amaç anneyi hoşnut kılmaktan ziyade bebeğin yüz organlarını incelemek, ağız göz çukuru burun vs hepsine tek tek bakılıyor. Yani eğer devlette yüzünü göstermedi diyen bir doktor olursa yüz taraması için mutlaka talepte bulunun. Size ekranı göstermese de fotoğraf vermese de kendisi mutlaka baksın