Merve235 canım temiz guzel hastane bence hatice burcu çınara gittim ilgili ve alakalıydı.Fakat orada normal doğum yapmıyorlarmış.Planlı sezaryan yaptıklarını soylediler.Eger 2. Gebeliğinse planlı sezaryan olabilirsin orada ilk gebeliklere yapmıyorlar.O yuzden çiğli devlet hast.yonlendirdi beni.