Masalseyhan Kizlar merhaba iyi aksamlar.. benim adetim biteli 13 gun oldu ve dunden beri kasigim agriyor adetkiyken agrisi oldugu gibi ayni bugun belime vurdu agrisi ve biraz gogsum hassaslasti sizce olabilirmi
funnymummy Masalseyhan ancak yumurtlamadır canım bu kadar erken belirti vermez daha 13 gün olmuş adet biteli
Civciv_07 Benimde belirtilerim ilk başta böyle olmuştu eğer adet dönemin düzenliyse… bence bir test yaptır canım..
Civciv_07 TazeAnne06 %1 de olsa döllenmenin üzerine adet olan kadınlar var sadece içinde şüphe yapmasin hastanede muayene olsun test yapsın dedimmm…