Merve_KOPUK Zeyn_mom eger oglum olsaydi adini Göktürk düşünüyoduk ama kızım olcak sana fikir olsun canm 😂
Ezgis54 Mehtapakgl Ay batı deyince benim eşim de elazigli doğu yani😀 erkek olursa Doğu diyor vazgeçmiyorda😀😀😀 icime sinmiyor bi türlü batı ismini görünce aklıma geldi 😀
Msl_ege Zeyn_mom oğlumun adı DESTAN , ikinci bebeğe arıyorum şimdi kız var ama erkek ismi yok beğendiğimiz