ikiicocukkannesii çok geçmiş olsun biri gerilemeye başladı ancak diğeri ilerliyor değil mi 😢 peki hekimleriniz ne söylüyor bana 21 haftalık iken geçen hafta 12 mm ve 6 mm olduğu için ısrarla 2 hekimde amniyosentez önerdi bende yaptırmak zorunda kaldım 1 haftadır uzanıyorum düşük tehlikesine karşı çok stresli ve üzülüyorum..🙏🏻