Yaa şimdi kızlar kaynanam ve kaynatam tutturmuş kilo al yemek ye propolis ye bal ye arı sütü ye bende dedim ki onlar hamilelikte vucuda fazla gelebilir neymiş gelmezmiş yicekmişim. Bebek kilo alması lazımmış kilo aldın mı diye sordular bende kilo verdim kustuğum için dedim aaa kilo al 7-8 kilo al diyo. Hamilelikten midiir nedir sinir oluyorum yaptıkları herşey batıyor. Dün kontorlümüz vardı bebiş hareket ederken video gönderdik kaynatam diyor ki küçücük şeyin ne videosunu çekiniyorsunuz. sanane çocuk benim çocuğum çekerim hatıra hepsi onların. Ya böyle dedikleri herşey mi batar zaten düğün zamanıda çok sorun yaşatmıştık kaynatamla ondan beri hiç ısınamıyorum ona böyle bazen görmek sesini duymak bile istemiyorum tahammülüm asla yok çok dediğim dedik çok karışır kaynana gibi herşeye bi lafı vardır. Her şeyi ben biliyorum sen bilmiyorsun kafasında ayy böyle yazarken bile sinir oluyorum 😂😂