Bende mayıs ayı gibi başladım insuline çocuk düşündüğüm için dahiliye doktorum başladı hemen mayıs ayından beri denedik olmadı Ağustos ayında hapa geçtim şuan 10 haftalık hamileyim hamile olduğumı öğrenir öğrenmez insule başladık yinede korkuyorum çocukta şeker bir sıkıntı yapr mı diye organ gelişimi için çok önemliymiş doktorum öyle söyledi insulin vuruyorum evet ama sürekli bebekte bişey olurmu düşüncesi çok yorucu bazı doktorlar çok fazla korkuttular yok engelli olur yok iri doğar vs ama bu şeker sonuçta ufacık bişey kaçırsan yükseliyor hamileyken dengede tutmak çok zor 140 geçmesin diyorlar doktorlar ama öyle olmuyor işte yükseliyor sürekli..rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin