Merhabalar, yatak odasındaki elbise dolabımız alındığından beri kokuyor kıyafetlerimizi yıkayıp koyuyoruz ertesi gün sanki hiç yıkanmamış gibi pis bir koku oluyor. Sirkeli sularla sildim, dolap kokusu koydum sabun koydum yumuşatıcıyla bile sildim bana mısın demiyor ne yapmam lazım?