Symaa9 ben baş ağrısıyla teste gittim pozitif çıktım şuan 10. Gündeyim tekrar test verdim umarım negatife dönmüşümdür18 haftalığım bende hasta psikolojisine girmeyin sakın bol meyve, su , paça çorbası soğan sarımsak zençefil tüketin kendinizi zorlayın yemek için ayrıca öksürük olursa da pekmez limon ve zeytinyağı karışımını yapıp için sirkeyi suyla seyreltip için burnunuzuda sirkeyle temizleyin ben öyle yaptım çok şükür çok ağır geçmedi 2 doz aşılıydım bende geçmiş olsun umarım hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız bebişleri