Ipekgulll gerçekten doktor konusu sıkıntılı bende çok beğenmedim sistemi malesef özel hastanede bile doktor çok ilgili değil ama devlet çok kalabalık o yüzden tercih ediyorum özeli alıştım galiba tuhaf sistemlerine 😅 van lokman hekim melih hocaya gidiyorum düzenli olarak , 15 .hafta da bebeğim 😊 lokman hekimde onlıne randevu alabiliyorum akdamar için denemiştim olmadı şakir beye gitmek isterdim ama malesef 🤦🏼♀️