-hilal bende aynı düşünmeye başladım dün sancım oldu birkaç gün daha bekleyeceğim çok fena kasıldım dün sabaha kadar uyumadım yarın kontrol de sancı çıkmazsa doktora sezeryan demeyi düşünüyorum suni de açılma olmazsa zaten yine sezeryana alıyorlar kuzenim öyle oldu boşu boşuna sancı çekti üstüne sezeryan oldu bide onun sıkıntısını yaşadı allahım inşallah güzel sağlıklı kolay doğumlar nasip etsin bütün hamilelere 🥰