Benim çoğu arkadaşım orda doğum yaptı sezeryan ile.Çok memnun kalan da var hiç memnun olmayıp beddua eden de..Bi arkadaşıma maalesef damar yolu açmayan bir hemşire denk gelmiş .Olabilir tabiki ama el üzerinden 3-4 kez denenince ve olmayınca insan sinirlenir haliyle..Sonrasında spinal anestezi yapılacakken 2-3 kere sırtından denemişler olmamış canım yandı demişti..Bunlar olumsuz olanlar.Olumlu olan ise arkadaşım çok memnun kaldık çok ilgilendiler hemşireler ve doktor olsun demişti.Ben de doğumu orda düşünüyordum sonra vaz geçtim.Yeni Hayat hastanesi daha iyi geliyor bana herkes memnun kimden duyduysam