papatya-123 teşekkür ederim saolun darısı sizlere inşallah doğumun başladığını başta anlamadım sonradan anladım 2 cm açıklık vardı hastaneye geldiğimde ama su geldi diye yatırdılar beni herşey çok normaldi eğlenceli geçti ara sıra ağrılar geldi gitti sonra ağrım biraz çoğaldı açılma genişledikçe epidural takıldı sonra rahatladım ben sadece son 9 cm açılmada biraz dayanamadım ama herkesin farklı oluyor inanın kolay hele ki bebeğinizin ağladığını duyunca herşeyğ unutuyorsunuz ❤️Allah bi seste kurtarsın sizleri de