yasemiinorhn Buseylcn yani herhangi bir kontrolün falan yoksa sende 1 hafta daha bekle o zamana daha çok uzar belki sonra alırsın 🤷🏻♀️
Buseylcn [silindi] bende sizin gibi düşünüp 36+5 günlükken gitmiştim bebiş hala doğmadı onun için keşke 38 e doğru gitseymişim diyorum ama Doğum ne zaman olur belli olmuyo işte 🤷♀️
Buseylcn yasemiinorhn bugündü kontrol 8 gün içinde bebek geldi geldi gelmezse sezaryen olacağım ama ya gelirse işte 1-2 güne yada daha sonrasında diye endişeleniyorum
AryasuMom Buseylcn Bende pazartesi 36olcam agdaya gitsem doğuma yakın agdaya gelmicek gitmesem rahat edemiyorm bende şaşırdm ne yapcami 😤Krem jilet vurursam bunca zamanki agdalarim boşa gidecek kıl kökleri güçlenecek
Buseylcn AryasuMom bence yarın hemen gidin Doğuma kadar bidaha uzar , erken doğar falan demiyorsa tabi doktorunuz
AryasuMom [silindi] 😁aynı durumdayiz bende düşünüyorum beklesem mı diye uzayincada insan rahat edemiyor şaşırdm
Ervasel Bende 34+4haftalik hamileyim .şimdiye kadar eldiven ağda yla aldım ama son iki alişimda da bacağımı bile ağda yaparken karnım sertleşiyor bişey olacak diye korkuyorm bı sıkıntı yaşar mıyım sizce norml mi
Buseylcn Ervasel ben doktora danışmıştım daha öncesinde de alıyorsan acısına dayanırım diyorsan sıkıntı yok demişti
elaweannesi yasemiinorhn kız çok acır ama helal sana ben ölsem dayanamam ağda tek çarem o da başkası alıyor diye 😂
yasemiinorhn elaweannesi kız yok öyle hepsini değil ya çıkan olursa ya da alamadığım olursa 😂😂 yoksa dayanılmaz bir acı yani ağda
Deletedmom27272 Buseylcn bende aynı sorunu yaşıyorum 37 de komple ağdaya gittim bikini bölgesinde yine çıkmış ama ağdaya da gelmez napcam bilemedim
yasemiinorhn Buseylcn gelmez heralde sanmıyorum ama sen yine de hazırlıklı oluyum diyorsan en mantıklısı jilet yani bir kereden bir şey olmaz heralde
AryasuMom Buseylcn pazartesi kontrolüm var 36olcak doğum konusunda hicbisey söylemiyor ilk gebeliğin bilemeyiz diyor bilmiyorum napsam
Buseylcn Deletedmom27272 benimde aynı şekilde jiletle alsam ağdaya boşuna yaptırmış olucam ağdaya gelmezler 🙄🙄
Ervasel Buseylcn Evet alışkınım aslında özel bolgemi eldivenle bacaklarımı agdayla aldım bugüne kadar bir buçuk aydır bacağımı bile alırken bebek sertleşiyor jiletle de almak istemiyorum
Neslisss123 Buseylcn bende 37 de gittim 39 da sezeryan.Bir gun once yine agdaya gidicem ara ara cikanlari bile alsa kar.Diger yontemler mantkli gelmiyor cunku bana.
Deletedmom27272 Buseylcn aynen napsak acaba çok minik benimde jilette sinek kaydı yapmaz yani uzamasını beklesen dert beklemesen dert ani bir şey olur diye almakta istiyorum
Neslisss123 yasemiinorhn bence suan jiletle alin iki haftaya alincak uzunluga gelir.34 de bir kez gidersiniz birde 38 de dogum icin gidersiniz mis👍