Aylin52 bende 20. Haftamda gitmiştim 5.7 mm üst sınıra yakın ikili test yaptırdın mi diye sormuştu evet normaldi dedim tek başına bı anlam ifade etmez zaten dedi daha sonra sonucumla kendi doktoruma gittim o da tekrar ikili testime baktı normal demiştik zaten hiç bişey ifade etmez sıkma canını dedi