Gamzess1 Kızlar 4+3 günlüğüm gebeliğim hcg düşüklüğü yüzünden biraz kötü ilerliyor bu akşamdan beri sol kasıgımda artan bi batma hissi ve Ağrı var ne yapmalıyım bunu yaşayan var mı?
Kahveli Gamzess1 Benim gebelik belirtim buydu öğrenmeden önce yaşadım o hissi biliyorum. Belki iyice tutunmaya çalışıyordur canim. Saglikla büyüsün inşallah