tugbaa_g Ben renkli gözlü olduğum için kayınvalidem hep aynaya bak aynaya bak diyip durdu ama ben hamilelik sürecimde kendimi çirkin hissettiğim için bakmadım hiç 🤣 eşime baktım hep ultrason resminde sanki eşime benziyor kızım
yigitegenin_annesi1 tugbaa_g benım profile bak😂😂 bende duymuştm neye çok bakarsan bebek ona benzer onun gibi gzüel olur vs😀
Imasleeper tugbaa_g inşallaaah. Şu tiktokda bi kız bebek var omzunu sallayıp dans ediyo ayy onu izleyip izleyip duruyorum inşallah benim kızımda öyle cilveli olur 😂
Tubmavi tugbaa_g inşallah öyledir çok güzel bi kız çocuğu koydum ekrana eşimi çok seviyorum ama çocuğum esmer olmasın istiyorum 🤣😂
Berru Ben iki cocugumdada he eşime baktım hiç aynaya bakmadım ona benzemelerini çok isterdim ama kızım aynı bem oglum aynı dayısı .Bakalim iç numara benzeyecekmi