Kızlar bugün 4 günlük olduk kontrol için çocuk doktoruna gittik işitme testinden geçmedi doktor göbek bağı düşsün 2 kere yıka tekrar getir bakalım dedi kire bağlı olarakda geçmeyebilir dedi öğlen gittim hala daha ağlıyorum yaşayan ama sonra geçen varmı