Kızlar dün bebeğimin kalp atışını duymaya gittik ama doktor bebek gelişmemiş ve kalp atışı yok dedi hemen kürtaj yapalım dedi kabul etmedim çünkü şoka girdim .Bu arada son adet tarihime göre bebek iki hafta geride gelişimi yani ama doktor gelişmemiş diyor.ne yapmalıyım sizce yarın bir doktora daha gidicem ama sonuç değişir mi bilemiyorum:( bu durumu yaşayan var mı?