Asude_07 Reflü yatağı kullanan anneler kaç aya kadar kullanabiliyoruz bu yatağı ilk aylarda yararlı olacağını düşünüyorum ama fazla kullanamayacaksam da almak istemiyorum.
bebekgeliyoo Asude_07 3 ay bile kullanılsa ben alıcam, sonrasında ikinci bebeğim için saklarım (malum hergün herşeye zam geliyor) ya da dolap uygulamasında ikinciel olarak satarım. Bence biraz da sizin ve bebeğin konforu ön planda olmaşlı
Ogretmen_1 Bebeğinizin büyüklüğüne bağlı aslında. Yeğenim 3800 doğmuştu küçük bir bebek değildi. 2.5 ayına kadar kullandk sanırım. Çok fazla işimizi gördü nerdeyse hiç kustuğunj görmedm. Gece beşiğine yatırırken bile reflü yatağında yatırıyorduk.