Uykusever_16 Merhaba kızlar 8+3 günlük hamileyim bugün aşırı kasık ağrım var dün mide bulantısından iki tane serum yedim. Bu kasık ağrısı normal mi acaba korkutuyor beni açıkçası
Nnnur123 Uykusever_16 benimde ilk başlarda çok kasık ağrım olurdu. İdrar yolu enfeksiyonum var ondan da olabilir siz de bi baktırın isterseniz. Ama endişelenmeyin 🥰
Bitterimmm Uykusever_16 ne serumu taktırdınız acaba bende 8+3 tüp bebek annesiyim sabah akşam sürekli bunaltı dermanım kalmadı artık
Uykusever_16 Minigin_annesi0 tüp bebekle hamile kaldımda ben o yüzden biraz tedirgin oluyorum en ufak şeyde 🤦🏻♀️
Minigin_annesi0 Uykusever_16 Bişey olmaz Allah’ın izniyle, annelik iç güdüsü ilk haftalardan başlayıp bizi tedirgin ediyor.🥰
Uykusever_16 Bitterimmm 1 tane küçük boy tüp parol 1 tanede ismini bilmiyorum içine Bi kaç Bir şey ekledi sarı renkli oldu serum kesti çok şükür mide bulantımı çok kötüydüm
Elfs Bitterimmm hastanede gebelere takılan serum bu şekilde. Doktoruma evde serum takabileceğimi söylemiştim o da bana aynısını yazdı.
Uykusever_16 Bitterimmm evet serumlar tamamen kesti benim kaç gündür ilk defa düzgün uyuyorum inanki gece bile mide bukantısına uyanıyordum