Eteby sagol canım benım ınsalllah hayırlı olur Allah buyuk. 💕ben son on gundur parfumumden bıle tıksındım yemek kokusu alınca cok rahatsızlanıuordum midem bulanıyordunsabahları psıkolojık fılan dedim herhalde eşim ılla kan testi yapalım dedi cunku 1 ay once gebelık testi yaptım negatif cıktı evde ıdrar testi. hayırlısı bakalımm saat12:20 de randevum war hayırlı haberler olur ınssllah😊