Aleyna28 Mrvnehir208 suanda azda olsa lekelenme bendede oldu hemsireye sordugumda bana kirmizi kan gelmedigi surece bir sknti yok dedi ama yinede endiselendim
Baharr42 9.haftadayım uzun zamandır lekelenmem var düşük riski dedi doktorum raporluyum progestan kullanıyorum