37+6 haftalık hamileyim geçen pazartesi doktorum pelvis muayeneni yapalım dedi.
Pelvis kemiğin çok iyi rahat bir doğum yaşayacaksın dedi ve muayeneden sonra direk kahverengi akıntım başladı.
Doktorum bunun 2 gün sürer dedi
2 cm de açıklığım varmış.
Sizin de böyle olmuş muydu? Bir de 2 cm açıklık kaç hafta götürür ?