Aysegul_38 Hamileyim bebeğim 43 günlük doktor kalp atısı yok dedi kese var fakat cocuk gorunmuyo dedi normalmi
sedaozdemirr Aysegul_38 5+2 de kese gorundu 6+5 de bebek ve kalp atısı.Siz kac haftalıksınız sanırım 5 yada 6 sınız.Daha erken.Bır hafta sonra gorursunuz ınsallah bebegı
Aysegul_38 sedaozdemirr şuan 6+1 doktorada dün gittim tam 6 haftalıktı düşük riski felan var dedi iğne ve hap verdi kese var cocuk gorunmuyo daha dedi kalp atısı feln yok tam olarak normal deyilmi
Aysegul_38 sedaozdemirr birde ilk bebeğim şuana kadar cocuk görünmesi lazımmıydı birşey olurmu endişeliyimde
sedaozdemirr Aysegul_38 benımde ılk hamılegım,ıcınızı ferah tutun bazı ınsanlar 7. Haftada duyuyor kalp atısını.Hiçbişey olmaz ınsallahh
Aysegul_38 sedaozdemirr inşalah ya umarım 7. Haftada gittigimde hem bebeği görüp kalp atısını duyarım