Merhaba arkadaşlar buraya göre 20+2 günlük gebeyim iki gündür inanılmaz derecede karnım şiş ama öyle böyle değil nefes almaktq zorlanıyorum.Banyo yaptım dün akşam ama banamisin demedi.Karnimin şiş patlayacak gibi ve ondan dolayı da belim çok ağrıyor.Aksam artık ağrıdan hüngür hüngür ağladım.Daha bunun için erken degilmi başına gelen varmı acaba