moom222 insallah bende tedavi goren birine yardim etmek istiyorum. Birde insallah memleketimdeki yetimhaneye yardim edicem. Ordaki cocuklari sevindiricem. Rabbim nasip etsin insallah adaklarimizi yerine getirmeyi. Kiz bunun zenginlikle alakasi yok. Bende zengin degilim ama kendim icin nasil biriktirdiysem yardim etmek icin yine biriktiririm. Yeri geldi disarda bir simit bile yemedim inan ki tekrar tedaviye baslamak icin.