Bebeğim erken doğdu 21 gün geçti ama şuan yoğun bakımda enfeksiyondan kaynaklı zatürre oldu bende kimseyi istemiyorum artık doktorda sadece anne ve baba olsun evde herkesten izole olun görüşme yapmayın yaza kadar en azından dedi 40ına kimseyi çağırmıcam bu durumda tek başıma 40 çıkarması yapabilir miyim kabul olur mu?