Sila_52 şuan 35 haftalık hamileyim ama bu Gebeligimde değil ikinci Gebeligimde yaşadım kabus gibiydi 5 ayımdan sonra belirdi teşhis konuldu hiçbir doktor cildiye kadın doğum dahiliye dahil ilaç vermedi Bepanthol cilt bakım kremi yazıyordu fayda etmiyordu saç diplerimden ayak tırnak diplerime kadar kaşıntı sonucu yara döktü vücudum ölümü gördüm Doguma kadar neler çektim birde 9 temmuz da doğum yaptım yaz mevsimi terledikce yaralar yaniyordu çok zordu Allah kimseye yaşatmasın çok şükür üçüncü gebeliğim bu sefer yaşamadım