Zadekuzu Kizlar ben öğretmenim yarin tam 32.haftama giriyorum ve çalışabilir raporu alacağım bir sıkıntı olmazsa. Bu raporu okula mi verecegiz ve rapor vermek dışında yapmamiz gereken bir işlem var mi?
SayeMom Zadekuzu hayır baska islem yok canım 32.de calısabilir alcaksan rapor açtırıp 37 ye kadar calısabilirsin calısamıcak durumda oldugun zaman gidp calışamazada çevirtebilirsin