Efuli19 yok yok korkmayın ben bizzat işin içinde olan biri olarak söylüyorum doğuma ne kadar rahat sakin giderseniz o kadar kolay doğum yaparsınız herşey yolunda gider eğer stresli ve gergin giderseniz gelen sancınız da şiddeti artar ve bazen bu durumlarda kanala giren bebek kanaldan çıkabiliyor o yüzden rahat olun inşallah bir avazda kurtarırız hepimiz