Dbkinci melegimibeklerken canım benimde sol tarafta oluyordu doktor bir sorun olmadığını sölemişti.batma hissi gibi oluyor.
Babyboymom melegimibeklerken Muhtemelen rahim büyüyor diye olabilir. Kanama olmadıkça korkma normal bu ağrılar. Dinlenirsen azalır🛁