Kymetnur Meleq inşallah Allah razı olsun çok sağol. Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🌸💜
Hosgeldinbebek Kymetnur üzülmeyin bunların hiç biri anne olmanız için engel hastalıklar değil, hepsi bende de vardı. İlaç kullanıyor musunz tsh ve insülin direnci için? Eşinizin değerleri iyi mi?
Kymetnur MinikLokum sanırım benim de beklemediğim bi anda sürpriz yapıp gelecek bebeğim. Artık kendimi dizginlemem lazım sanırım. Çok teşekkür ederim 🌸💜
BesteKc Kymetnur o kadar kolay alıyoruz ki maalesef … hiç ipleri elden bırakmamak gerekiyor ben de fırt diye geri alıyorum :( ama bir sene dediğin süre 11-12 yumurta çatlaması demek. Bu kadar olumsuz düşünme hemen.
Ayla2022 Kymetnur seni çok iyi anlayabiliyorum. Bizde yıllarca uğraştık ama olmadı. Çevremde herkes hamile kalırken ben üzüntüden bi hal oluyordum. Çok zor bir durum olsada, Allah’a güven. Hiç ummadığın anda o mucizeyi yaşarsın inşallah 🤲❤️ Asla ümidini kaybetme!
Kymetnur Ayla2022 aynı durum. Kimi duysam hamile ya da yeni doğum yapmış. Böyle olunca diyorum ben eksik miyim benim çocuğum olmayacak mı. Ama rabbim büyüktür. Olmayan isteyen herkese nasip etsin inşallah 🌸🥺
Ayla2022 Kymetnur aynen canım bu kıskanmak değil sadece kalbe saplanan bir acı. Birde çevrenin eee siz daha düşünmüyormusunuz, yada siz ne zaman anne baba olacaksınız baskısı adamı mahvediyor. Sabırlı ol, elbet bir gün çift çizgiyi göreceksin sende eminim ❤️
Ebruuu1- Kymetnur canım bende rahim filmi çektirdim daha sonra aşılama oldum tutmadı aşılamadan 1 ay sonra kadar hamile kaldım bizimde 1 1 buçuk sene kadar olmadı aşılamadan sonra kendiliğinden hamile kaldım aşılama kesinlikle o süreci hızlandırıyor içini ferah tut. Eğer aşılamadan sonra tutmazsa yine 2. 3. Aşılamaya devam et bırakma . 2 ve 3 te neredeyse %80-90 arası sonuç alınıyormuş
Cotanakk Kymetnur bitanem Allah’ın da bir planı var sana en doğru zamanda bir evlat vereceğine eminim bu saydıklarının hiçbiri tamamen çocuk sahibi olmaya engel şeyler değil. Ben tiroit hastasıyken gebe kaldım. Pco için soğan kürünü tavsiye ederim faydasını gören çok olmuş. İlaçlarını düzenli kullan. 1 sene olmuş daha inşallah en kısa sürede güzel haberler alırsın. Gönlünü ferah tut
Fmerve Kymetnur ah be gülüm Rabbım öyle büyükkü elhamdülillah bende üç senedir evliyim bekarken bile elini tutmuş anası çocuklara bakar evlenince hemen isterim çocuğum olsun derdim. Olmadı ilk iki sene boyunca üçüncü senemize girdiğimizde tedavi için gittiğim hastanede öğrendim hamile olduğumu ama uzun sürmedi boş gebelik çıktı. Bir yıl sonra 4.senemize girdik bir ay sonra Rabbım elhamdülillah nasip etti. Sen umudunu asla kaybetme hep dua et Rabbım haşa seni görmüyor mu sanki seni imtihan ediyor Rabbım imtihanını kolay etsin. Pes etme Rabbımin öyle büyük mucizeleri var ki inşallah sende tanık olacaksın 🤲
Kymetnur Rabbim hepinizden razı olsun inşallah. İyi dilekleriniz görüşleriniz içimi öyle huzurla kapladı ki. Rabbim de evlatlarınızı sizlere bağışlasın inşallah 🌸❤️