Ya insanları anlamıyorum cidden neden insanların moralini bozmak strese sokmak bu kadar hoşlarına gidiyo. Sız kimseyi dinlemeyin herkesin hamileliği bir değil herkesin midesi bulanmak zorunda diye bisi yok, ki daha çok yeni hamilesiniz bulantiniz olabilir 7 den sonra filan başlıyo genelde ama bulantiniz olmasa da bu bebekte sorun olduğu anlamına gelmiyo