Doktor bana günde en az 2 meyve ye dedi mesela bi elma bi portakal. Ama ben meyve pek yiyemiyorum çay içmemek içinde sabahları süt içiyordum şimdilik süt içme dedi. Acaba katı meyve sıkacağında elma havuç sıkıp içsem yemiş kadar vitamin alabilir miyim böyle yapanınız varmı