Busragonullu32 15 günlük kizim ilk 2 gün burun tikanikliği ve hapşurmaya başladi 3 ve 4 günü öksürük eşlik ediyor Uyurken hirildiyor ve bu durum bebeğimi hiç uyutmuyor Bebeğimi böyle görmeye dayanamiyorum lütfen bana bilgi verir misiniz ne yapmaliyim?
alyabebekkk Busragonullu32 lütfen bebeği doktora götürün bronşite çevirmesin arkadaşımın bebeği de aynı olmuştu doktor ciğerlerine inmiş 1 gün daha geç kalsaydın entübe olacaktı dedi böyle durumlarda lütfen bana kızmayın ama buraya yazmak bebeğinizi iyi etmez tabi ki doktora götürmeniz gerekiyor
Busragonullu32 alyabebekkk tesekkur ederim gideceğiz birazdan doktora Rabbim bebeklerimizi hasta etmesin
Busrakzlkc Busragonullu32 yani çok rahatssız olmuşsunuz ama çocugu 4 gün o şekilde bekletmişsiniz. Yazık. Ve buraya yazmışsınız üzerindem 2 saat gecmiş birazdan götürücem doktora diyorsunuz . Rahatlığınızdan bende istiyorum gercekten. Yenidoğan solunum sıkıntılarında 1 dakika bile hayat kurtarır.