Ceren93 Merhaba kızlar. Bu sabah çok hafif bir kanamam oldu. 6. Haftamdayım. Hemen düşük önleyici iğne ve ilaca başladım. Rahim içinde kesenin arkasında kanama alanı var dedi. Yaşayan var mı ? Sürekli düşük tehlikem mi olacak doğuma kadar?
MslAknn Ceren93 benımde ılıskı sonrası olmustu kızıımda ayda 1 oldu sonra gectı sukur ıgne vuruluyordm kızm 3 yasında 🥰
Kbracoskun Ceren93 yok 4. Aya kadar oluyor düşük riski genelde bende öyle olmuştu 4. Aydan sonra sorun yaşamamıştım ben ama o zamana kadar dikkat etmem gerekmisti
Seyma_ck Ceren93 benim 7 ve 9.haftalarda oldu.5.haftada da lekelenmem olmuştu doktorum daha o zaman ilişkiyi yasakladı.Progestan iğne vuruldum fitilini kullandım.Doktor sonradan plesentanın aşağıda olduğunu ondan olabileceğini söyledi.Bol bol istirahat önerdi ağır iş yapma kendini çok yorma evi süpürme falan dedi
Ceren93 MslAknn maşallah darısı bizlere inşallah. Öğrendiğimden beri ilişkim olmadı. Ultrasonlarım gayet iyi gidiyordu neden olduğunu anlmadım sürekli tedirgin zaman geçmiyor sanki