Anneler bir şey soracağım 🌸🙏🏻ben 5 çekiliş hakkım ile katıldım . Sonra arayıp teyit de ettirdim,5 kod yolladım hepsini görüyor musunuz diye. Sorun olmuş cünkü kimi şifrelerde vs . Az önce uygulamadan mesaj geldi katılım bilgilerinizi doldurunuz diye yanlış görmediysem . Tıkladım da ama sonra telefon kapandı . O ekranı bir daha da göremedim, aradım da . 1. Si ; O bildirimi alan annelerimiz var mı ? 2. Husus ise ; internet alışverişi koduyla katılanlar ikramiyenin tesliminde kodu ibraz etmek zorundadır diyor ( mağaza alışverişi yapanlar icin de faturayı istiyor ) , çekilişlerin ekran görüntüsü kafi midir sizce ?